DE NET PROMOTER SCORE 2020

RESULTATEN JAARLIJKS KLANT-TEVREDENHEIDSONDERZOEK ALCOMEX

In het laatste kwartaal van 2020 heeft Alcomex in samenwerking met AlphaRainbow, net zoals in 2019, een klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd. Onze klanten uit Nederland, Duitsland, Tsjechië, Roemenië, Slowakije/Oostenrijk, Polen, Frankrijk en waren uitgenodigd om mee te doen aan dit grootschalige onderzoek.

In het onderzoek stonden verschillende onderdelen centraal. Zo werd er onder meer gekeken naar: proactieve communicatie, verzending, productontwikkeling, oplossingsgericht vermogen en producten. In totaal ontving Alcomex een gemiddelde score van 7.8 op de verschillende onderdelen. Kijkend naar de scores van vorig jaar is de gemiddelde score van Alcomex met 0,2 gestegen en hier zijn we als bedrijf trots op!

 

DE NET PROMOTER SCORE

Overall was de score +55! Dit onderstreept nogmaals de rol van Alcomex als betrouwbare full servicepartner. Alcomex streeft ernaar om binnen 48 uur gehoor te geven aan iedere ontvangen aanvraag. Onze technische specialisten staan continu klaar om vanaf het begin van een project mee te denken over de uitdaging, de oplossingen en de technische aspecten om zo onze ervaring en kennis optimaal te benutten binnen ieder project.

 

WERKEN AAN EEN NOG HOGERE NPS SCORE

Het voornaamste doel van het onderzoek is uiteraard achterhalen hoe Alcomex haar service en dienstverlening kan verbeteren. Voor Alcomex kwam onder andere een tijdig ontwikkelproces naar voren als verbeterpunt. Alcomex gaat het komende jaar focus leggen op deze en andere verbeterpunten om de klanttevredenheid te waarborgen en te verbeteren, om volgend jaar weer een hogere score te behalen.

logo alcomex